Automobilių prekybos sektorius vėl didina pernai beveik penktadaliu sulėtintas komunikacijos apsukas. Didžiąją dalį pastangų parduodamų prekių ženklų komunikacijai skiriantys autosalonai neretai pamiršta pakviesti pirkėjus pas save. Tuo pasinaudojusi rinkos naujokė „Deals On Wheels“ pirmąjį šių metų ketvirtį tapo plačiausiai minima automobilių prekybos įmone. Pirmąjį ketvirtį Lietuvos žiniasklaida publikavo beveik pusantro šimto straipsnių bei reportažų apie automobilių prekybos verslą. Daugiau nei pusėje jų – 52,5 proc. – buvo cituojami prekybos automobiliais internetu startuolio „Deals On Wheels“ atstovai. Tai rodo „Mediaskopo“ atliktas automobilių prekybos sektoriaus komunikacijos tyrimas.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/m360/naujausi-straipsniai/mediaskopo-tyrimas-automobiliu-rinkos-komunikacija-sujauke-naujokas.d?id=87005211