Pastarąjį pusmetį Lietuvos žiniasklaidoje viena įtempta naujiena vijo kitą. „Stebime unikalias savo informacinės erdvės transformacijas, neregėtas nuo 2001 metų rugsėjo 11 d. teroristinių išpuolių Niujorke. Esminis skirtumas, kad Rugsėjo 11-oji pasaulio bendruomenę užklupo sąlyginiame informacijos vakuume, o Kremliaus agresija prieš Ukrainą iš pagrindinių antraščių išstūmė dvejus metus intensyviai mūsų dėmesį bombardavusią koronaviruso temą“, – 15min komentavo įmonės „Mediaskopas“ verslo plėtros vadovas Aidas Petrošius.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujiena/medijos/unikalios-tendencijos-ziniasklaidoje-kaip-jos-veida-keite-koronavirusas-karas-ir-elektros-kainos-921-1674144