Komunikacijos žiniasklaidoje analizė ir įžvalgos
Sąmoningumo didinimas – duomenimis grįsti sprendimai
Pasitelkdami naujausias technologijas, mūsų žiniasklaidos analizės ekspertai padės jums nepasiklysti duomenų gausoje ir priimti duomenimis grįstus sprendimus. Didžiųjų duomenų analizė leidžia pajusti jus dominančios srities, temos ar rinkos pulsą bei apčiuopti plika akimi nematomas tendencijas.
Kodėl verta analizuoti komunikaciją žiniasklaidoje?
„Matomiausi žiniasklaidoje” tyrimas
Tirdamas žiniasklaidą „Mediaskopas” analizuoja labiausiai žiniasklaidoje matomus verslo, akademinės bendruomenės ir visuomenės veikėjus. Įvertinkite savo kalbėtojus platesniame informaciniame fone lygindami organizacijos atstovo funkciją bei įvaizdų su kitais nuomonių ir naujienų lyderiais. Ne visos organizacijos siekia savo matomiausiais atstovais paversti vadovus. Priklausomai nuo organizacijos tikslų ir konteksto, pagrindiniu kalbėtoju tampa sektoriaus ekspertas, komunikatorius, krizių valdytojas, klientų aptarnavimo vadovas arba eiliniai kompanijos darbuotojai. Kiek plačiai ir kokiame kontekste matomi jūsų atstovai? Kokia konkurencija jūsų pasirinktame ekspertiniame lauke? Kaip ir kodėl matomi jūsų partneriai ir konkurentai? Kokios naujos matomumo galimybės atsiveria jūsų organizacijai? Į šiuos klausimus atsako „Matomiausi žiniasklaidoje” duomenų bazė ir tyrimo ataskaitos, kuriuose analizuojama per 200 tūkst. žiniasklaidos pranešimų iš 86 informacijos šaltinių. Kaina: nuo 65€/mėn + PVM.
TOP CEOs žiniasklaidoje tyrimas
Dažniausiai žiniasklaidoje kalbančių verslo vadovų tyrimas ne tik išskiria komunikacijos lyderius, bet ir atsako į klausimą kaip jiems tai pavyko? Tyrimas analizuoja CEO komunikacijos būdus, identifikuodamas užsakomąsias publikacijas, pranešimus spaudai ir organišką žiniasklaidos dėmesį. Taip pat tyrinėjamas vadovų komunikacijos turinys: kiek vadovai kalba apie produktus ir paslaugas, socialinę atsakomybę, išskiriami ekspertiniai pasisakymai bei korporatyvinė informacija. Tyrime analizuojamas pilnas „Mediaskopo” šaltinių sąrašas (800+ leidinių, radijo bei TV laidų, interneto portalų) leis pamatyti visą komunikacijos srautą.
Įsigydami TOP CEOs ne tik gausite prieigą prie ataskaitų ir analitinių įžvalgų, bet ir tyrimo duomenų bazės. Joje galėsite savarankiškai analizuoti savo organizacijos vadovo komunikaciją bei partnerių ir konkurentų vadovų strategijas.
TOP CEOs žiniasklaidoje tyrimas ypač aktualus kompanijoms, savo strateginių tikslų sąraše įgyvendinančioms vadovo žinomumo, socialinės atsakomybės bei patrauklaus darbdavio įvaizdžio KPIs.
Kaina: nuo 75€/mėn. + PVM.
Pozicija rinkoje
Ar žinote, kaip jums sekasi palyginus su jūsų pagrindiniais konkurentais?
Viešoji nuomonė
Ar kada nors bandėte įvertinti viešąją nuomonę savo organizacijos atžvilgiu? Ar ji atitinka jūsų lūkesčius?
Lyginamoji analizė
Ar kada nors svarstėte, kodėl jūsų konkurentai sulaukia daugiau dėmesio nei jūs?
Populiarios temos
Ar norite būti pirmieji parašę pranešimą populiarėjančia tema jūsų veiklos srityje?
Prekės ženklo ambasadoriai
Ar žinote, kas yra pagrindiniai jūsų prekės ženklo ambasadoriai? Bet ar žinote kas dažniausiai pasisako neigiamai?
Žvilgtelkite į populiariausius mūsų siūlomus analizės produktus ir užsiregistruokite susitikimui, o mes pasirūpinsime viskuo kitu.
Žiniasklaidos analizė
Atliekame jūsų organizacijos paminėjimų dinamikos per mėnesį ar metus analizę. Lyginame jūsų ir konkurentų komunikacijos veiklą. Žiniasklaidos ekspertai įvertina, kaip jums sekėsi atsižvelgiant į rinkos vidurkį. Žiniasklaidos analizė suteikia galimybę sužinoti, kokie šaltiniai ir autoriai buvo aktyviausi jūsų atžvilgiu bei koks buvo paminėjimų tonas.
Pranešimo sklaida
Pranešimo sklaidos analizė leidžia įvertinti jūsų iškomunikuotų žinučių sklaidos rezultatus. Nustatome išsiųstos žinutės sklaidą įvairiuose žiniasklaidos kanaluose ir patikriname ar ji pasiekė jūsų tikslinę auditoriją. Nustatome, kuriuose žiniasklaidos tipuose ir šaltiniuose paplito jūsų žinutė bei kiek žmonių potencialiai galėjo ją pamatyti.
Prekės ženklo reputacija
Prekės ženklo reputacijos valdymas nėra lengva užduotis tiek privataus, tiek viešojo sektoriaus organizacijoms. Mūsų teikiama prekės ženklo reputacijos analizės paslauga padeda sekti pokalbius viešoje erdvėje, kuriuose minimas jūsų prekės ženklas. Pateikiame išsamią apžvalgą, atskleidžiančią visuomenėje egzistuojančius suvokimus, susijusius su jūsų prekės ženklu, bei galimybes šiuos suvokimus pakreipti jūsų norima linkme.
Krizių komunikacija
Blogos naujienos sklinda gretai, o viena bloga žinia gali sunaikinti visą sunkų darbą vystant prekės ženklą. Pro akis nepraleidžiame pirmųjų krizės užuomazgų. Dėl to galite užbėgti iššūkiams už akių ir į juos reaguoti tinkamu laiku. Krizės analizėje atskleidžiama, kaip krizė suvokiama viešojoje erdvėje, bei pateikiama konstruktyvių pasiūlymų, leidžiančių su sunkumais dorotis efektyviai.
Komunikacijos analizė
Komunikacijos analizės metu įvertinamos jūsų komunikacijos su žiniasklaida pastangos ir nustatomas jų efektyvumas. Taip pat išsiaiškinama ar jūsų numatytos auditorijos dydis buvo pasiektas. Komunikacijos analizė atskleidžia objektyvų komunikacijos kampanijos efektyvumą.
Ataskaita vadovams
Organizacijų vadovai gauna itin didelį kiekį įvairiausių ataskaitų, susijusių su skirtingomis organizacijos veiklos sritimis. Žinoma, jie (jos) neturi galimybės valandų valandas skaityti tekstų. Dėl šios priežasties rengiame trumpą komunikacijos ataskaitą vadovams, kurioje visa aktuali informacija išdėstoma viename puslapyje.
Rinkos įžvalgos
Rinkos įžvalgų ataskaita nustato auditorijai komunikuojamus įvaizdžius jūsų bei konkurentų atžvilgiu. Taip pat analizė padeda identifikuoti rinkos naujokus. Atskleidžiamos vyraujančios bei populiarėjančios jus dominančios rinkos temos, kad žinotumėte, kas domina jūsų tikslinę auditoriją.
Nuomonės lyderiai
Identifikuojame nuomonės lyderius (angl. opinion leader), komunikuojančius apie jus dominančią sritį, rinką, temą ir kt. Bendradarbiaudami su jais galite padidinti savo organizacijos komunikacijos apimtį.