Naujienos
100 Seimo dienų: dažniausiai žiniasklaida minėjo G. Palucką ir „Nemuno aušrą“
Per pirmąsias 100 naujos kadencijos Seimo darbo dienų dažniausiai žiniasklaidoje minėtas politikas buvo premjeras Gintautas Paluckas, daugiausiai dėmesio sulaukusi partija buvo valdančioji „Nemuno aušra“.Tokius duomenis BNS...
Po sinchronizavimo Rusijos propaganda apie energetiką smarkiai suaktyvėjo, rodo tyrimas
Baltijos šalims vasario 9-ąją sinchronizavus elektros tinklus su Europa, Rusijos žiniasklaida padvigubino propagandinių žinučių apie Lietuvos energetiką sklaidą, sako žiniasklaidos stebėjimo bendrovės „Mediaskopas“ direktorė Jūratė Stankuvienė. Jos teigimu, Rusijos...
R. Žemaitaitis sulaukė ypatingo užsienio žiniasklaidos dėmesio: šimtai paminėjimų antisemitizmo kontekste
Seimo rinkimai bei valdančiosios koalicijos formavimas sulaukė ypač didelio užsienio žiniasklaidos dėmesio. Kaip rodo žiniasklaidos stebėsenos ir tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ duomenys, nuo spalio mėnesio pradžios užsienio naujienų portaluose antisemitiniais...
„Mediaskopas“ pristatys tyrimą, kaip Rusijos propaganda nušviečia Lietuvos energetiką
Žiniasklaidos stebėjimo bendrovė „Mediaskopas“ ketvirtadienį pristatys Rusijos propagandos pranešimų apie Lietuvos energetinės nepriklausomybės pastangas tyrimą. Skaityti daugiau:...
Prezidentinė kampanija 2024 metais: žiniasklaidos analizė rodo originalaus turinio ir įvykių stoką
Šių metų rinkimų į šalies Prezidento postą kampanija pasižymi ne tik menku intensyvumu, bet ir dviejų itin svarbių rinkimų kampanijos elementų – įvykių ir kuriamo originalaus politinio turinio – trūkumu. Jei kandidatų komunikacija Lietuvos žiniasklaidoje nesikeis,...
„PR Impact Awards“ auga
„Krizės nutinka penktadieniais: komunikacijos vaidmuo neapibrėžtumo pasaulyje“ – taip pasivadinęs didžiausias Lietuvos komunikacijos profesionalų renginys „PR Impact Awards“ sugrįžta šiemet. Birželio 7 d. Vilniuje vyksiančioje konferencijoje srities ekspertai dalinsis...
Vadovų komunikacijos efektyvumas: netikėtai laurus skina „Telios“ vadovė
2023 m. tarp Lietuvos verslo ir valstybės valdomų įmonių žiniasklaidoje matomiausi buvo telekomunikacijų, bankų ir energetikos bendrovių vadovai, o pirmoje …
DI įkvėpta transformacija: nuo žiniasklaidos tyrimų iki kalbų specialistų ugdymo
Dirbtiniu intelektu (DI) grįstos vertimo technologijos vis intensyviau integruojasi visuomenėje. Įmonės, siekdamos didesnio efektyvumo, renkasi …
Užauginta A. Izgorodino lyderystė, SEB istorija ir ekonomistų sėkmės raktai
„Citadele“ komandą papildęs ekonomistas Aleksandras Izgorodinas sujudino bankų sektoriaus komunikaciją žiniasklaidoje: pagal pranešimų skaičių šį rugsėjį…
TOP30 žiniasklaidoje labiausiai matomų verslo lyderių
Nuo sausio iki rugsėjo Lietuvos žiniasklaidoje labiausiai buvo matomi prekybos centrų atstovai ir makroekonomistai. „Mediaskopas“ sudarė šiemet žiniasklaidoje labiausiai matytų verslo lyderių reitingą – jo reikšmės atspindi visus asmenų paminėjimo atvejus ir jų tankį:...