Naujienos
Renkamas Metų komunikatorius: savo balsą atiduoti galės ir publika
Konkurso „PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia apie „Metų komunikatoriaus“ rinkimų pradžią ir…
Ministrų komunikacija: naujai iškilę perliukai
Rusijos karas prieš Ukrainą leido bemaž visiškai pamiršti pandemijos negandas ir į dienos šviesą iškėlė naujus veidus…
„Vičiūnams“ – „Grigeo“ dalia, prekybininkų karštoji tema – druska
Per pastaruosius mėnesius daugiausia karo Ukrainoje tematika komunikavo prekybos, bankų, energetikos ir…
Žiniasklaidos ekspertai atsakė, kaip nepasiduoti (dez)informacijos srauto formuojamai baimei
Lyginant su pandemijos pradžia, kai buvo pirmą kartą fiksuotas mus pasiekiančios informacijos srauto rekordas, šiandien šis kiekis yra…
Vadovų komunikacijos centre – darbuotojai
Žvelgiant į bendrą CEO komunikaciją, matyti, kad komunikacijos centre 2021-aisiais buvo žodis „darbuotojas“…
Žiniasklaidą analizuojančios įmonės vadovė: turime stebuklingą veidrodį, bet klientai ne visada žino, ko klausti – pamotei juk baigėsi liūdnai
„Aha!“ momentas, kai kelerius metus nešiotas, diskutuotas, atmestas, tyrinėtas ir išsvajotas produktas pagaliau įgauna pavidalą. Mažiau yra daugiau – „Mediaskopo“ strategija, nes per daug informacijos gali paskandinti esmę, beje, ne tik monitoringe
Migrantų krizė į žiniasklaidos dėmesio centrą išstūmė tris politikus
Nelegalios migracijos krizė į žiniasklaidos dėmesio centrą išstūmė tris politikus. Statistika rodo, kad
„Verslo nuomonės lyderio“ rinkimuose – nauja „Mediaskopo“ vertinimo metodika
Birželio 10 d. didžiausiame metiniame komunikacijos profesionalų renginyje „PR Impact Awards 2021“ bus paskelbti trijų specialiųjų nominacijų laimėtojai: „Išbandymas viešumu“, „Metų komunikatorius“ ir „Verslo nuomonės lyderis“.
„Mediaskopo“ tyrimas: automobilių rinkos komunikaciją sujaukė naujokas
Automobilių prekybos sektorius vėl didina pernai beveik penktadaliu sulėtintas komunikacijos apsukas. Didžiąją dalį pastangų parduodamų prekių ženklų komunikacijai skiriantys autosalonai neretai pamiršta pakviesti pirkėjus pas save. Tuo pasinaudojusi rinkos naujokė…
„PR Impact Awards 2021“ paraiškas tikrins „Mediaskopas“
Žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“ tapo geriausių komunikacijos projektų konkurso „PR Impact Awards 2021“ partnere ir padės tarptautinei konkurso komisijai objektyviau išmatuoti bei įvertinti įgyvendintų komunikacijos kampanijų sklaidą žiniasklaidoje.