Naujienos
Naujasis Seimas – kitokio lygmens politinė retorika
Mediaskopo Duomenų sprendimų ir analizės vadovė Vilūnė Kairienė pabrėžia, kad apžvelgiant kandidatų paminėjimus žiniasklaidoje ir jų koreliaciją su rinkimų rezultatais norėta parodyti, jog egzistuoja daugiau nei vienas teisingas būdas planuoti ir analizuoti rinkimų kampaniją.
Bijai viešumo – neik į teismą: bylinėjimosi komunikacija Lietuvos žiniasklaidoje
„Į viešumą iškilus bylai arba atsiradus tokiai grėsmei, reikia skambinti ne tik advokatui, bet ir komunikacijos profesionalui, nes žmogus įmonės viduje pradeda matyti situaciją selektyviai, emocionaliai ir jam reikia šalto proto iš išorės …
Tyrimas: Lietuvos žiniasklaidoje įsitvirtinta Sakartvelo vardas
Lietuvos žiniasklaidoje pamažu įsitvirtina alternatyvus Gruzijos pavadinimas Sakartvelas, rodo duomenys, kuriuos naujienų agentūrai BNS pateikė žiniasklaidos analizės ir tyrimų bendrovė „Mediaskopas“.
Dažniausiai šiemet žiniasklaidoje kalbantis vadovas – Petras Masiulis
Žiniasklaidos analizės ir tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ 2020 m. pirmojo pusmečio tyrimo duomenimis, labiausiai cituojamų vadovų trejetuke atsidūrė „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis, „Maxima“ generalinė direktorė Jolanta Bivainytė ir buvusi „Maxima“ generalinė direktorė Kristina Meidė.
Labiausiai matomi žiniasklaidoje: kas, kaip ir kodėl?
Pirmąjį šių metų pusmetį žiniasklaidoje dažniausiai minėtus verslo, akademinės bendruomenės ir visuomenės veikėjus labiausiai garsino skandalai, meistriškumas išnaudoti svetimas krizes, autoritetas ir gebėjimas pozityviai atliepti vartotojų poreikius, rodo žiniasklaidos tyrimas.
Kelionių organizatorių įvaizdis – žemyn, prekybininkų – aukštyn
Komunikacijos įtakos rodiklio analizė rodo, kad per pandemiją labiausiai krito kelionių organizatorių įvaizdis žiniasklaidoje, o prekybininkams ši krizė buvo proga pelnyti didesnį palankumą. Kai kurioms įmonėms karantinas padėjo užgožti senesnes...
Komunikacijos šou per karantiną: kurias temas žiniasklaida narsto pirmiausiai?
Ar pastebėjote, kaip karantino metu keitėsi informacinis fonas? ? Mūsų atliktas tyrimas parodė, jog pastaruosius kelis mėnesius žiniasklaida mirgėjo nuo temų, susijusių su koronavirusu, medikų darbu ir viruso grėsmėmis ?
Berta&Mediaskopas
Kai pečius suremia dvi ambicingos įmonės – lauk siurprizų! Ypač, kai už jų vairo tokios energingos, tikslo siekiančios ir visuomet į priekį vedančios asmenybės – moterys Lyderės ?
Šįkart netikėtai prasiplėtusi laiko sąskaita padovanojo naujų partnerysčių ir, uch, koks džiaugsmas, – kūrybiškų idėjų. Nekantraujame jas oficialiai pristatyti, tačiau kol kas išduosime tik tiek, jog priešaky laukia kur kas efektyvesnė, greitesnė ir aiškiai pamatuojama komunikacija, aktuali visiems bendraminčiams.
Sekite naujienas – laukia šis tas tikrai permainingo!
A.Verygos šlovės valanda: galėtų vesti LVŽS sąrašą rinkimuose?
Jei sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga išsaugos dėmesį ir visuomenės palankumą, o COVID-19 krizę įveiks sėkmingai, įmanoma, kad „valstiečių“ sąrašą Seimo rinkimuose ves būtent jis, sako Vilniaus universiteto (VU) politinės komunikacijos ekspertas Andrius Šuminas. Kovą Lietuvoje paskelbus ekstremalią situaciją dėl COVID-19 plitimo ir įvedus karantiną, A.Veryga, tapęs ir Ekstremaliosios situacijos operacijų centro vadovu, žiniasklaidoje minimas žymiai dažniau nei kiti Vyriausybės nariai. Jis taip pat daugiausia kalba apie koronavirusą
Keliais procentais smuko dėmesys koronaviruso temai
Vakar, kovo 26-ąją, informacija koronaviruso tema sudarė beveik 56% viso informacijos srauto. Pastebime, jog savaitgaliais informacijos kiekiai, nors ir vis tiek dideli, šiek tiek mažėja, tad linkime ir šio ramesnio savaitgalio!
